معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

  • ۰
  • ۰

این روزها یکی از بدترین دوران جهان در حال رخ دادن است. تقریا کل دنیا درگیر ویروس جدیدی به نام ویروس Covid-19 یا ویروس کرونا شده اند. تا کنون چندین هزار نفر از سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده اند و بسیاری نیز جان خود را از دست داده‌اند و البته چند هزار نفر هم بهبود یافته اند.

از همان روزهای ابتدایی که خبر ورود ویروس کرونا به ایران منتشر شد، اقلام ضد عفونی کننده و بهداشتی نظیر ماسک، ژل، اسپری و محلول ضد عفونی کننده کمیاب شدند. اگر هم چنین محصولاتی در دسترس باشند، با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسند.

در این روزهای سخت و طاقت فرسا که بسیاری از افراد در خانه قرنطینه شده اند و به محصولات بهداشتی بیشتری نیاز دارند، با چنین صحنه های اسفناکی روبرو می‌شویم.

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی بر خود لازم دید تا اقلام ضدعفونی کننده ضروری را جهت پیشگیری از بیماری کرونا در دسترس هم وطنانمان قرار دهد.

یکی از اقلامی که بسیار پرطرفدار بوده همیشه، محلول ضد عفونی کننده دست است. محلول ضد عفونی کننده دست کیمیاگران بدره محصولی است که سایت خانومی آن را با قیمت بسیار مناسب وارد بازار کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این محصول را تهیه کرده و به دوستان و خوانواده خود بدهید تا احتمال ابتلای آنان به بیماری های ویروسی کاهش یابد.

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • FarshadShP

خانومی

ضد عفونی کننده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی