معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

  • ۰
  • ۰

خرید لوازم آرایشی

 

استفاده از لوازم آرایشی از هزاران سال قبل رایج بوده است. زمانی که انسان‌ها برای زینت دادن به خود با کمترین امکانات و مواد اولیه، این کار را انجا می‌دادند. به تدریج مواد آرایشی پیشرفته شدند و حالت های مختلفی به خود گرفتند. کارخانه ها و شرکت های مختلفی در سطح هر کشور برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تأسیس شد که برخی از آنان جهانی و بین المللی شدند و شهرت جهانی یافتند. آرایش بخشی جدانشدنی از زندگی هر خانمی هست که یکی از دغدغه ای اصلی وی در طول روز و رفت و آمدهای مختلف است. با پیشرفت تکنولوژی و متداول شدن خرید اینترنتی، بسیاری از افراد از حضور در فروشگاه ها بی نیاز شده و سفارش های خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند. در کشور ما ایران هم همینطور است. اکنون خرید لوازم آرایشی نیز به صورت آنلاین امکان پذیر شده و اکثر خانمها، سفارشهای خود را بطور آنلاین انجام می‌دهند.

سایت خانومی به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی ایران، در زمینه فروش محصولات آرایشی حرف اول را می‌زند. این سایت جدیدترین محصولات را از برندهای مطرح بین المللی عرضه می‌کند و فرآیند خرید و ثبت سفارش را بسیار آسان نموده است. در این سایت امکان مشاهده نظرات سایر مشتریان محصولات و مشاهده عکس تست آن فراهم شده است.

تیم لجستیک خانومی، سفارش ها را در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط ایران ارسال می‌کند.

با ورود به این سایت، می‌توانید از منوی بالای سایت، به دسته بندی های تمام لوازم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

همچنین با دانلود اپلیکیشن خانومی از کافه بازار یا گوگل پلی، می‌توانید خرید راحت تری را تجربه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی