معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

  • ۰
  • ۰

کرم پودر

 

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی بسیار مهم است که شاید بتوان گفت آرایش بدون آن چندان جذابیتی ندارد. زیرسازی آرایش بسیار مهم است، تا حدی که یک زیرسازی حرفه ای شما را جذابتر می‌کند و یک زیرسازی نامناسب، آرایشتان را زشت می‌کند.

از کرم پودر برای یکنواخت کردن پوست استفاده می‌شود. بهتر است کرم پودر یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشد. اگر از یک کرم پودر خوب استفاده کنید و یک زیرسازی آرایش حرفه ای انجام دهید، چهره تان شاداب تر به چشم می‌آید. کرم پودر در واقع لکه ها و جوش های روی پوست صورت را پوشش می‌دهد تا چهره تان زیباتر و باطراوت تر نشان داده شود.

انواع کرم پودر به شرح زیر است:

- پنکیک

- کرم پودر

- کرم پودر مایع

- کرم پودر مناسب پوست خشک

- پن استیک

- کانسیلر

- کرم پودر مناسب پوست نرمال

- کرم پودر مناسب پوست چرب

- کرم پودر مناسب پوست مخلوط

 

فروشگاه لوازم آرایشی خانومی، مجموعه جامعی از انواع کرم پودر را از برندهای پرطرفداری مانند اریکه، الارو، اسنس، آردن، این لی، بلوردیزاین، بورژوا، بیول، دبورا، دوسه، سی گل، سینره، شون، فلورمار، کاپریس، مای، نوت و... با بهترین قیمت و با ضمانت اصالت کالا، عرضه کرده است.

خرید کرم پودر از سایت خانومی بسیار آسان بوده و در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. انواع کرم پودر را می توانید براساس میزان پوشانندگی صورت نیز فیلتر کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی