معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

  • ۰
  • ۰

کانسیلر میبلین

 

بسیاری از افراد مشکل تیرگی یا پف زیر چشم را دارند که بسیار اذیتشان می‌کند. خب این ناراحت شدن خیلی طبیعی است، چرا که چشم یکی از اجزای بسیار مهم چهره و زیبایی انسان است که اگر دچار مشکلی شود، اول در چهره فرد نمود پیدا می‌کند. بنابراین باید به سلامت چشم ها اهمیت داد و توجه ویژه ای به آن داشت، چرا که سلامت چشم باعث می‌شود چشمانتان ظاهری زیبا داشته باشند.

کانسیلر همان کرم پودر فشرده ای است که قبل یا بعد از کرم پودر برای پوشانندگی لکه ها و تیرگی های پوست استفاده می‌شود. شاید لازم باشد هر کس از یک یا چند کانسیلر استفاده کند که این بستگی به نوع و رنگ پوست فرد دارد.

کانسیلرها انواع مختلفی دارند که عبارت اند از:

  1. کانسیلر مایع
  2. کانسیلر استیکی
  3. کانسیلر کرمی

کانسیلر مایع پرطرفدارترین و پرکاربردترین نوع کانسیلرها است.

در این پست میخواهیم به شما کانسیلر میبلین را معرفی کنیم. این کرم پودر که کانسیلر آنتی ایج میبلین هم نام دارد، بخاطر داشتن هالوکسیل، پف و تیرگی دور چشم را به خوبی ازبین می برد. این کانسیلر قوی، قدرت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به راحتی پوست اطراف چشم را یکنواخت کند. بی جهت نیست که بسیار پرفروش و محبوب است.

عکس تست کانسیلر میبلین و رنگبندی های مختلف آن را می‌توانید در سایت خانومی، مرکز خرید لوازم آرایشی مشاهده کنید و خرید خود را ثبت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی