معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

معرفی کسب و کارهای نوین تهران

  • ۰
  • ۰

شستشوی فرش در منزل می تواند عواقب بسیار بدی برای فرشتان در پی داشته باشد. شست و شوی فرش عملی است بسیار طاقت فرسا و انجام آن برای بسیاری از مردم مشکل است. هنگامی که بصورت اصولی مراحل شستشو انجام شوند، طول عمر فرش افزایش یافته و به مدت طولانی تری زیبایی خود را حفظ می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با پیامدهای شستشوی نامطلوب فرش ها آشنا کنیم.

بسیاری از ما تصور می کنیم که شستشوی فرش در خانه از هزینه های نهایی این کار کم می کند و شستن آن به روش سنتی در خانه بهتر از روش ماشینی در شرکت های قالیشویی انجام می گیرد، اما این کار می تواند آسیبهای جبران ناپذیری به فرش وارد کند و حتی ممکن است به دلیل وارد نبودن به روش های شستشو، آثار گرد و غبار و کثیفی به طور کامل از آن زدوده نشود.

برای جلوگیری از عواقب نامطلوب شستشوی فرش در منزل بهتر است از دستگاه های قالیشویی استفاده کنید. شما می توانید این دستگاه ها را تهیه کرده و در منزل از آنها استفاده کنید، اما این کار قطعاً هزینه هایتان را بالا می برد. انجام این کار در منزل به صرف هزینه های دیگری هم نیاز دارد. از جمله این هزینه ها، هزینه آب و برق مصرفی است که برای شستشوی یک فرش استفاده می شود. به علاوه شما چیز ارزشمندتری را نیز از دست می دهید و آن زمان است. از قدیم گفته اند «وقت، طلاست!». شما با انجام این کار در منزل در کنار هزینه های مصرفی و صرف زمان زیاد آب شرب زیادی نیز مصرف می کنید و این آب پس از شستشوی فرش وارد شبکه فاضلاب شده و بطور کامل از دسترس خارج می شود.

از سوی دیگر با شستشوی فرش ها در خانه به مکانی برای خشک کردن آنها نیاز دارید. اکثر خانه های امروزی فاقد حیاط و مکانی برای خشک کردن فرش ها هستند. ممکن است فکر کنید پارکینگ مکان مناسبی است اما اصلاً اینطور نیست. زیرا معمولاً پارکینگ یک فضای سرپوشیده است که نور خورشید هم به آن راه ندارد. بنابراین رطوبت بعد از شستشوی فرشها به مدت چند روز در آنها باقی می ماند. این بازه زمانی فرصت مناسبی برای رشد قارچ ها و کپک ها بر روی فرش فراهم می آورد. از بین بردن این قارچ ها مجدداً به شست و شوی فرش نیاز دارد. بنابراین نه تنها این کار باعث کم کردن هزینه ها نمی شود بلکه بسیاری از هزینه های شما را افزایش خواهد داد.

توصیه می کنیم پیش از اقدام به شستشوی فرش در منزل، کمی تأمل کرده و فکر بهتری کنید. قالیشویی آنلاین سلطانی می تواند انتخاب شایسته ای برای شما باشد. شستشوی فرش ها در این کارخانه قالیشویی با نظارت متخصصین این کار و توسط مدرن ترین دستگاه های دنیا انجام شده و آب فرش بلافاصله از آن گرفته شده و در هوای آزاد پهن می شود تا بطور کامل خشک شود. به این صورت دیگر خبری از رشد قارچ ها و سایر میکروب ها در فرش نخواهد بود. شما همشهریان تهرانی عزیز می توانید همین حالا سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

نظرات (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی